مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-08اقتصادي

 خانه صمت بیش از 2200 صنعتگر البرز را در مسیر رونق تولید همراهی کرد 


 دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از ارایه خدمات متنوع کارشناسان این تشکل به بیش از 2200 صنعتگر با هدف رونق تولید و صادرات استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/البرز  دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از ارایه خدمات متنوع کارشناسان این تشکل به بیش از 2200 صنعتگر با هدف رونق تولید و صادرات استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رجبی روز یکشنبه 16 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: ارایه خدمات در سامانه های بهین یاب ، جامع تجارت ، جامع انبارها و درگاه ملی از جمله خدماتی است که مسیر را برای رفع چالش های بخش تولید و صنعت و پویایی اقتصاد استان مهیا کرده است.

وی ارایه خدمات مشاوره ای کارشناسان خانه صمت البرز به صنعتگران در زمینه های بانکی، تامین اجتماعی ، امور گمرکی و مالیاتی را از دیگر اقدامات این تشکل در رفع موانع تولید و صادرات استان عنوان کرد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: رسیدگی مطلوب و به موقع به انواع درخواست های صنعتگران برای صدور مجوزها از جمله صدور انواع جواز تاسیس ، و پروانه بهره برداری ، شناسه کالا ، کد نقش ، ثبت سفارش و کارت بازرگانی در درگاه ملی از دیگر مزایای ثبت نام صنعتگران در سامانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 خانه صمت بیش از 2200 صنعتگر البرز را در مسیر رونق تولید همراهی کرد 

 خانه صمت بیش از 2200 صنعتگر البرز را در مسیر رونق تولید همراهی کرد